Concert op geheime locatie

8 september 2018 - New York City, Verenigde Staten

Vrijdagmorgen vernam ik op het journaal dat Paul McCartney een concert gaf op een nog geheime locatie in New York. Hij maakte dit zelf bekend bij Jimmy Fallon. Hij zei dat er een klein aantal kaartjes gekocht konden worden op Grand Central Station. (Een metro/treinstation 8 minuten lopen van ons vandaan.) Nadat hij wat cryptische omschrijvingen had gegeven over de locatie was men er al snel achter dat hij zijn nieuwe plaat zou gaan promoten op Grand Central. Ik dacht er verder niet zo over na en vergat het de verdere dag. Tot ik om 18.30 uur weer even naar het journaal keek. Ik dacht bij mezelf: Het is hier vlakbij, ik ga gewoon kijken om te zien of er een celeb te spotten valt, dat ik sir Paul zelf zou zien kwam niet bij me op. Ik dacht: Die is zich al aan het inzingen natuurlijk. Maar nee hoor, nadat ik maar 25 minuten had staan wachten (op een bloedheet station tussen mede spotters), kwam hij met zijn gevolg. Doordat iedereen natuurlijk gelijk met zijn telefoon aan het filmen sloeg, vergat ik in te zoemen op hem. En het ging ook allemaal heel snel, maar toch is hij wel goed te zien volgens mij. Zo leuk om een bekend iemand eens te zien terwijl hij onderweg is "naar kantoor". Een van mijn doelstellingen tijdens mijn verblijf hier was minimaal 1 celebraty te zien, nou inmiddels zijn het er al veel meer maar dit was wel een bijzondere..

1. Mien:
    8 september 2018
    Kijk in de pocket wie kan dat zeggen een echte ‘sir’ gespot.
  2. Mien:
    Goed filmpje ook😜
  3. Ina en John:
    8 september 2018
    Dat is wel heel leuk, en ja bij jullie in de buurt, dus daar loop je zo naar toe !
    Weer iets bijzonders meegemaakt, super hoor !