Laatste keer?

7 april 2019 - New York City, Verenigde Staten

Op 1 april weer eens een bezoekje gebracht aan het Beacon Theater. Dit keer zijn we naar een concert geweest van een coverband van Pink Floyd, genaamd Brit Floyd (Uit Engeland, de naam zegt het al). Wat was dat fantastisch zeg. Bijna beter dan de echte Pink Floyd. En ze hebben bijna drie uur gespeeld. In NL gaan we ook nog weleens naar een cover band van Pink Floyd, en die zijn ook heel goed maar dit was de overtreffende trap hoor. Laatste keer in het mooie Beacon Theater? Zou zomaar kunnen. Bij een aantal dingen die we doen denk ik vaak: Is dit de laatste keer dat ik hier ben? Komende weken staan ook in het teken van afscheid (etentjes). Je hebt toch leuke contacten opgebouwd, en iedereen wilt dan toch afscheid nemen en dus veel etentjes in het verschiet. Maandag nog een (laatste?) bezoekje aan Madison Square Garden waar we (voor de 4de keer?) naar een concert gaan van Muse. Inmiddels is hier de lente ook aangekomen en hoop ik nog wat mooie bloesem in bomen op de gevoelige plaat vast te kunnen leggen. Veel bomen zijn nog kaal, het lijkt hier allemaal wat langzamer te gaan dan in NL maar ik heb al voorzichtige groene knopjes gezien. Het leven op straat begint ook weer, gisteren bij toeval op een aantal Schotten gestuit met doedelzakken. Leuke muziek vindt ik altijd.  Het schiet al op, nog drie weken.... 5 Mei weer aan het werk. Ik heb er zin in..

1. Ivette:
    7 april 2019
    Geniet nog maar lekker!
  2. Ina en John:
    10 april 2019
    Wat zullen jullie veel gaan missen, maar heeeel veeeel mooie herinneringen !!