Het gaat gebeuren

1 mei 2018 - Nederland, Nederland

Lieve allemaal,  dit is voorlopig het laatste bericht vanuit Nederland want morgen vliegen we naar de USA. Voor mijn gevoel heeft het lang geduurd, mede omdat er een aantal data naar achteren geschoven moesten worden maar nu komt het er toch van. We zijn er klaar voor, de poezen ook al, beseffen ze het (gelukkig) niet. Ik hoop dat ze minder stress ervaren dan gisteren in de auto naar de dierenarts. Gelukkig heeft de dierenarts iets meegegeven waar ze wat rustiger van worden (ik hoop dat het werkt want die 2 lijken overal immuun voor)

Tot snel in The Big Apple

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Miranda van Dijk:
    1 mei 2018
    Een goede reis en een hele fijne tijd in de Big Apple. Ik kijk uit naar de verhalen van jou avontuur in NY
  2. Mariette:
    Goede reis , veel plezier ! Gr jet
  3. Jolanda Basstein:
    1 mei 2018
    Eindelijk is het zover.....het heeft wel langer geduurd dan verwacht maar dan heb je ook wel wat hè!!!!
    Een hele goede reis naar NY toegewenst ( ook voor de Cats) & tot hoors, Liefs xxx
  4. Elke:
    1 mei 2018
    Ik leg de tissues vast klaar voor morgen...😭
  5. Ivette:
    Fijne vlucht!
  6. Marieke:
    goede reis morgen!
    succes daar in the big apple!
  7. Anny:
    1 mei 2018
    Goede reis morgen ,hoop dat alles voorspoedig gaat verlopen ,en veel succes in the Trump Tower geef het een mooi eigen plekje .
  8. Lianne Nouws:
    2 mei 2018
    Wat een spannende tijd voor jullie en de poezen.
    Mag het jullie brengen wat je hoopt te verwachten en anders een beetje bijstellen .
    Het gaat allemaal zo ,zoals het op je pad komt voor man lief iets duidelijker wat werk betreft, jij vermaakt je wel aanpassings vermogen is je op het live geschreven.
    En misschien ga je wat ondernemen op scholings gebied.
    Of nieuwe hobby's opzoeken.
    Heel veel plezier .
  9. Mien:
    2 mei 2018
    Een hele goede reis Ingrid,erg benieuwd naar jullie verhalen. Hoop dat de katten ook hun plekje gaan vinden. Tot snel hoors😘
  10. Ton Schrauwen:
    Heej Ingrid en Wil,

Een behouden vlucht naar de VS en veel succes, werk en woonplezier in The City That Never Sleeps !! Ik zal aan je lippen hangen voor alle leuke en spannende verhalen. The Real Housewive of New York City :-) :-)
  11. Riekie:
    Tot in the big 🍎