Ongedierte

3 juni 2018 - New York City, Verenigde Staten

Het is bekend dat er in New York veel ratten leven. Een promovendus van een Amerikaanse universiteit heeft hier onderzoek naar gedaan en er blijken ongeveer 2 miljoen ratten te leven.  Als je de bergen vuilniszakken langs de weg ziet staan is dat ook niet gek. (Er zijn kliko's waar een vuilniszak inzit, die haalt men eruit als deze vol zit en zet de volle vuilniszak langs de kant van de weg. Het vuilnis wordt dagelijks opgehaald dus staat er niet lang). Je ziet de ratten zelden maar ze zijn er wel degelijk. Maar al dat vuilnis brengt ook andere diertjes met zich mee. Kakkerlakken.. Gisteravond zagen we er een paar bij het vuilnis rondscharrelen. Getverdemme. Will zegt gelijk: Moet je filmen voor je blog. Nou, no way Will, ga jij maar lekker filmen, ik houd liever wat afstand. Het resultaat wilden we jullie niet onthouden en staat bij de video's. Ik wil er nog wel even bij vermelden dat we dit gelukkig niet heel veel tegenkomen,  de straten worden in Manhattan in ieder geval, (in de buitenwijken hebben we anders gezien) goed schoongehouden.

1. Elke:
    3 juni 2018
    Iieeww!!!
  2. Ina en John:
    4 juni 2018
    Leuke foto's !!!
    Maar wat goor zeg die beesten, wel leuk om ze te zien op afstand !!!!
    Gisteren sprak ik een dochter van een buurvrouw(ze woont in Houston)die is blij met Trump!
    Ze zegt hij doet geen woorden maar daden !!!???
    Misschien anders als je in Amerika woont he !
    groetjes en tot de volgende blog