Boston

21 september 2018 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Nadat Will is teruggekeerd uit Egypte, heb ik hem geen rust gegund en zijn we drie dagen later met een gehuurde auto afgereisd naar o.a. Boston. En wat een leuke stad is dat. En natuurlijk hebben we het Cheers café bezocht. Als eerste zelfs. De beroemde trap naar beneden en de buitenkant is zoals we het kennen van de t.v. serie. De binnenkant niet. Het café is in drie delen verdeeld,  als je binnen komt een barretje met erom heen wat tafels en stoelen, er is achterin nog een gelegenheid om te eten en boven heb je ook nog een bar, die wel hetzelfde uiterlijk heeft als op t.v. De opnames van de buitenkant zijn hier inderdaad in Boston opgenomen maar de binnenkant"gewoon" in de studio. In Los Angeles. Jaja, je wordt wat bedonderd op t.v.maar het was leuk om er eens te zijn en ze hadden heerlijk eten.

De oude binnenstad is ook zeer sfeervol met leuke straatjes en kleine winkeltjes en dan heb je natuurlijk het moderne centrum met de grote (Amerikaanse) winkels. Boston ligt aan de kust, dus heb je er ook nog de haven. Niet heel indrukwekkend maar dat kwam misschien ook omdat het hiet wat frisjes en bewolkt is.

Al met al was het erg leuk hier. Vandaag rijden we verder naar Mount Washington waar het weer ook weer minder blijkt te zijn, maar we blijven maar 1 nacht en dan rijden we door naar Montreal (Canada).

Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor de reacties op mijn blog. Leuk om steeds wat te horen uit Nederland

1. Rinette:
    21 september 2018
    Dat klinkt als vakantie, geniet ervan. Veel plezier in Mount Washington en Montreal.
  2. Mien:
    21 september 2018
    Veel plezier nog daar, ook jouw verhalen lezen leuk weg.groetjes
  3. Jolanda Basstein:
    21 september 2018
    Wat zien, ervaren & ondernemen jullie toch reuze-veel, het is een life-time experience samengevat in een jaar, geweldig hoor !!!
    En hier in Breda zijn wij toch ook erg blij als er weer een toffe blog online staat, zodat wij mee kunnen genieten van jullie "avonturen", echt super.
    Ga zo door....veel liefs en groetjes, Dimphy , Evert & Jolanda XXX