Muziek

24 februari 2019 - New York City, Verenigde Staten

Afgelopen weken weer wat leuke en goede concerten bezocht. Zo zijn we eindelijk naar Justin Timberlake geweest in Madison Square Garden. We waren hem vorig jaar misgelopen in Nederland omdat we toen voor appartementen aan het kijken waren in NY. Gelijk gekeken wanneer hij NY aan zou doen, kaartjes gekocht maar dat concert moest hij annuleren ivm stem problemen. Maar dan toch, eind januari kwam hij dan toch (op z'n verjaardag op 31 januari). Zo op verheugd en dan is het geluid slecht. Zo jammer, de bas overstemde de zang, later werd het iets beter maar echt goed was het niet. De show was echter geweldig. En zo'n sympathieke jongen. Afgelopen donderdag zijn we naar een tribute band van de Beatles geweest in het Schimmel Center. Dit was echt zeer goed en zo'n

lekker klein theater. Afgelopen zaterdag zijn we naar de beroemde Blue Note Jazz Club geweest waar een soul band, bestaande uit 8 personen fantastische oude soul muziek speelde. Met een gastoptreden van een oud bandlid van The Drifters. Wat een stemmen,  geweldig. Filmpjes zijn geplaatst. Komende week zullen we van nog meer muziek gaan genieten want we reizen af naar New Orleans (te vroeg voor Mardi Gras), Memphis (Graceland natuurlijk) en Nashville.

1. Diana:
    25 februari 2019
    Heerlijk die soulmuziek, ik hou daar ook zo van. Jeetje staat jullie nog van alles supers te wachten :) Nou geniet er nog maar lekker van samen. Dit is een avontuur om echt nooit meer te vergeten!!! En ik ken iemand die wel heel graag mee zou zijn gegaan, zeker naar Graceland :):)
  2. Ton Schrauwen:
    25 februari 2019
    Ik ook Diana :-)
    I'm going to Graceland Graceland, Memphis Tennessee, i'm going to Graceland .....
    poor boys and pelgrims and family too, are going to Graceland. Veel plezier in The South
  3. Ina en John:
    3 maart 2019
    dit is weer een muzikaal verhaal !!! leuk hoor voor jullie !